„ПСТ ГРУП“ ЕАД ще монтира над 70 пътни знака и ще обнови с нова маркировка тип зебра над 20 пътеки в град София през следващите дни. Партньорството в кампанията ще продължи и в регионалните центрове на националната телевизия – Пловдив, Русе, Варна, Благоевград. В момента около всички училища и детски градини в София и страната се извършва и обновяване на пешеходните пътеки.
Основна цел на кампанията „Спри, детето запази!“ е да повиши информираността относно правилата за пресичане на определените за това места , спазването на Закона за движение по пътищата и спирането на МПС-та на пешеходните пътеки.
„ПСТ ГРУП“ ЕАД апелира както към водачите на моторни превозни средства, така и към пешеходците за взаимно разбиране към участниците в движението. Грижата за пешеходците, взаимната толерантност на пътя и спазването на закона са нещо, което трябва да се превърне в култура на движението за всички нас.